söndag 15 mars 2009

Till alla vackra kvinnor där ute..


Varför trycker ni ner er själva?
Varför står ni framför spegeln halvnakna och kommenterar hur feta ni är?
Hur kan ni vara så taskiga mot er själva?
Tycker du inte att du är värd komplimanger?
Och om inte från andra så varför inte ifrån dig själv?

Nästa gång du står framför spegeln.. Lova mig en sak.. Ge dig själv en komplimang.
Berätta för din spegelbild att du är vacker.

Jag har själv varit den som sitter i ett hörn och säger till mig själv om och om igen hur ful jag är.. Ledsamt... Och vill ni veta en annan sak!? Det gjorde inte saken bättre att jag satt och tryckte ner mig själv i skorna utan tvärt om!..

Så ge dig själv lite komplimanger..
För som du tänker så blir de.
Du väljer själv hur du ska må..

Idag mår jag som sagt bra!.. Men jag vill att du också ska göra det!..

Massa kärlek från mig till er!

Nu är de time för Pernilla att träna.. Endorfinerna ska laddas upp..=)

7 kommentarer:

  1. LYCKA TILL på träningen idag katten!!

    PÖSS

    SvaraRadera
  2. Jo det är det. Ja han är gullig :)

    SvaraRadera
  3. TACK! Dessa klokt valda ord ska jag komma ihåg! Lovar att börja tänka så...fast det tar emot....inspirerande blogg, tack:-)

    SvaraRadera