söndag 1 mars 2009

Sjösjuk efter resan i Dubai

Trött tröttare tröttast...

Mår även sjukt illa.
Faktiskt ej pga att ja va ute och festade igår vilket ja gjorde.
Utan resan i Dubai har satt sina spår då vi bodde på en av de stora båtarna.

Vi hade även 2 ribbåtar som tog oss till och från land om vi så ville.
Men de blev mest att vi bara gotta oss på båten.
Vi åkte ju i måndags och åter på lördagen.

Dubai är verkligen jätte vackert och man blir jätte imponerad utav de stora byggnaderna!

Dubai är ett definitivt land ja kommer att komma tillbaka till!..
Men nästa gång blir de för att se landet och inte för att Ligga på en lyxyacht för att bli serverad på precis allt..
Det var knappt så man fick torka sig själv efter ett toalett besök... hihihi
Men visst var de härligt och UNDERBART! =D

Det är även skönt att vara hemma i vardagen då jag lätt blir rastlös när ja inte har något att göra.
Det som är jobbigt med hemkomsten är att precis allt gungar.
Mår till och med ruggigt illa utav de!
Och äta är inte att tänka på då de lätt vill komma upp igen.
Ja och att man va ute igår gör ju ej saken bättre hehe.
Jag får skylla mig själv helt enkelt! =D
Men men de kommer bli bättre.

Nu är det dags för ryggläge i soffan.
Lovar även att slänga in en hel del bilder från resan.
Dock befinner bilderna sig på Frugans (Sannas) kamera och hon befinner sig just nu i Åmål.
Men men bilderna kommer upp i veckan med beskrivningar där till!. =)

Klicka på bilderna för att göra dem större.

Bilden längst ner här till vänster är en trött Sanna och ett trött Jag efter en lång hem resa.


Kramizz på er!

Ps klicka på bilderna för att göra dem större. Ds

5 kommentarer:

  1. dubai !! asgrymt, vilken glädje till dig !! =) kram kram

    SvaraRadera
  2. åååh niceiga bilder!!! :P
    Lite brun o fin har du blivit också! :)

    Tyvärr så har jag innebandy idag ja.. (Syrran har också börjat träna innebandy HAHA) :P

    Imån kan jag gyma:P PUSS

    SvaraRadera
  3. dan "gammalåsliten" nilsson2 mars 2009 14:39

    Nä jag e inte bitter å avis, inte alls å ser du ut så när du e trött damn då vågar inte en annan visa sig alls ha ha ha

    SvaraRadera
  4. Tack Andy. Kul att någon annan kan unna en lite glädje för att man fått lite sol..=)

    Dan. Inte ska du va bitter..=) Fast ja hade nog blivit liiite avis om de vore tvärt om... Vi får hålla tummarna för att solen även kommer till Sverige snart.. Skandinaverna behöver de för att få lite ljus i både vardan och sinnet... =)

    SvaraRadera
  5. Ingen fara gumman. Glädje är det man lever längst med! Så är det iaf för mig =) Hoppas allt är bra med dig Pernilla =) kram kram

    SvaraRadera