måndag 16 mars 2009

Svek..


Sitter uppe och funderar som vanligt..
Ett fenomen som uppstår ganska ofta nuförtiden.

Funderar hur människor tänker och över vad som är rätt och vad som är fel.
Alla har vi olika tankesätt och ser olika på saker och ting..
Sicken tur att man har koll på vad man själv vill, tycker och tänker..
Jag vet att det bara är energidödande att tänka på sådana här saker.. Men jag kan inte riktigt låta bli..

Men det är som ja sagt till andra och även till mig själv..
Jag litar på personer fram till de visar motsatsen. Motsatsen har visat sig nu och jag är djupt besviken..
Mer än så är de inte och jag ska försöka lämna det där.

Och nej detta handlar inte om Mr X som sitter häktad i dagens läge.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbart snygg tröja snäckan! Var e den ifrån?? :)

    Massa pussar till dej *smack*

    SvaraRadera
  2. Jag hålelr med! Helläcker tröja :P

    Men det här som inlägget handlar om.. Inte alls kul att läsa ju*
    Gym på onsdag?? :P Har match imån (tisdag).. PUSS

    SvaraRadera