måndag 9 mars 2009

RÄTTEGÅNG


Som ni flesta redan vet så bär de av på rättegång imorgon.
Den kommer att hålla på i 2 dagar.

Jag får inte gå dit då ja ska vittna på onsdag.
Tankarna flyger som en enorm mängd pingisbollar i huvudet och mardrömmar är nu mera ett faktum..

Dock har ja en väldigt bra feeling i kroppen nu ikväll..
Men de kanske beror på att ja körde ett JÄKLIGT bra pass med Amanda ikväll på gymmet..=)
Endorfinerna där behövde ja till 110%
Jag har ju inte varit någon 100 gubbe direkt.
Har hänt alldeles för mycket på så kort tid så träningen har blivit åt sidosatt ordentligt!
Dock kan ja ju faktiskt glädja mig i hur bra ja mår när ja tränar.
Blir lätt att man glömmer skillnaden efter ett tag när man tränat regelbundet.

Sedan ja började träna på riktigt, samt följa kosten och äta rätt så har ja mått så mycket bättre!
Som de flesta även vet så dras jag med panikångerst. Och det är inte en snäll sådan!
Slarvar jag med träningen så kommer den sakta smygandes på mig..
För som vi vet så lindrar fysisk aktivitet just ångerst..
Jag vet att det är många som följer min blogg pga av just detta och det känns jätte bra!..
Att kunna inspirera andra människor att må bättre och vägleda dom in på ett aktivt och sundare liv är verkligen jätte kul!..
Det är ni som ger mig credd som får mig att fortsätta att kämpa!.
Ni är min inspiration.. Min drivkraft!..

Från att ha panikångerst flera gånger i veckan till de ja har idag vilket inte är alls mycket är underbart!
Förra året hade jag ändast tre st ångerstatacker.. = )
Dom tre kom under stressigt arbete och slarv med träningen i Norge..
Idag jobbar ja ju givet vis inte kvar..
Ja för när de går så långt att kroppen reagerar på de man gör så ska man bara byta riktning!..

Nu är det dags för sängen.. ögonen går i kors här.. ; )

Måste bara tillägga en sak..

Lycka till imorgon.. 1000 kramar till er!

6 kommentarer:

  1. Åh.. jag önskar dig LYCKA TILL på onsdag gumman! Älskar dig*

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du lämnade ett avtryck i min blogg!

    Jo jag är världens lyckligaste som har en sån fin pojkvän. Inget att klaga på där inte :)

    Läste om någon rättegång.. ingen aning vad det handlar om man jag hoppas allt ordnar sig!! KRAM på dig!

    SvaraRadera
  3. Frugan, även om jag ligger som ett kollie för tillfället så finns jag och vill vara ditt stöd! För mig råder inget tvivel i att du kommer att klara detta bra trotts att det givetvis är påfrestande och jobbigt. Kom ihåg -The winner takes it all! och det är DU!!!

    LOVE YOU!

    SvaraRadera
  4. Du e väl bara för go gumman! Skickar en ÄÄÄNNU STÖÖÖRRE KRAAM tillbaka :)

    SvaraRadera
  5. tänker på dig sötis!

    SvaraRadera
  6. Vilka goa och underbara vänner jag har =)

    SvaraRadera