torsdag 5 mars 2009

Obehaglig dröm....

Drömt jätte konstigt inatt..
Riktigt vidrig och äcklig dröm var det!..
Vakna med migrän som jag gått med hela förmiddagen

Diverse sms på mobilen hade även trillat in om tidningens skriverier om just det ja drömde..
Sedan damp de även ner i brevlådan som handlar om de samma..

Skumt..


Rättegång närmar sig.. Jag vill verkligen inte..
Om ja ställer mig utanför dörren och skriker... Tror ni de hjälper och att ja slipper då? Eller kommer ja bli tagen för miss idiot.. ?..
De sistnämda låter ju lite mer relativt... Uch...

Nu ska ja försöka få i mig lite mat..
Försöker verkligen äta men de går trögt..
Men ner ska de!!.. = )


Ikväll blir de armar och mage med Amanda.
Hon var för övrigt jätte duktig på gymmet igår!.. Kul att du har börjat träna! = D
Ska även se om Sandra hakar på ikväll..

Ps.. Tack Andreas för ditt mail.
Kan va skönt att läsa sådant ibland.. speciellt en dag som denna.. Ds..

3 kommentarer:

  1. Hej söt.

    Det blir nog inget gym.. jag e fortfarande krasslig :( Men ska ändå till studion och sjunga in en låt idag.. Kul att Amanda börjat nu! Ha det så bra på träningen ikväll..
    PUSS PUSS

    SvaraRadera
  2. Jag drömde också mardrömmar i natt... när jag vaknade hade jag bara mina två vovvar att krama. Inte den jag önskat...

    SvaraRadera
  3. Jag hade älskat om ja hade en vovve att krama när ja vakna på morgonen.. Ja så de e inte å bara..=)

    SvaraRadera