tisdag 17 mars 2009

Frågor

Nu har jag fått många frågor angående mitt liv och vad som händer just nu.
Hur allt kan verka så bra för att sedan gå rent åt helvete.
En soppa av rättegångar lögner och en stor dos med svek.
En soppa jag inte bad om att få va med om .. Ja utan min vilja där igenom var bara att vara lycklig.
Jag blev ej lycklig med dig.. Du valde livet bakom galler.. Du valde kaus istället för trygghet värme och ren kärlek..
Till en början såg jag dig som en stark person som hade mål och visste vad du ville.
Det var den personen du ville jag skulle se..

Efter ett tag träffa jag personen som var vilsen liten och ensam..
Jag höll om dig ofta.. Men det var ingen man jag höll om utan ett litet barn.. Ett barn som söker trygghet och ej ville bli lämnad ensam..
Ett barn som drömde mardrömmar på nätterna och vaknade kallsvettig..

Jag kan inte hjälpa de men jag tycker synd om dig.. Synd om dig för att du ej kan skilja på rätt och fel.. Synd om dig för att du mår så dåligt synd om dig för att du har så mycket hat inom dig..
Hat till kvinnan..
Och framför allt hat till dig själv..

Mer än såhär kan jag ej berätta just nu..
Den 23 fortsätter rättegången.. Jag går helt på fakta och inte på vad jag hör.. Så därför ber jag er vänta..

Nu är de sovdags för mig i alla fall...

1000 kramar //Pernilla

1 kommentar:

  1. Kramar bara om Dig (i mitt hjärta) och ta all den tid du behöver.. Vi vet ju båda att allt har sin tid och plats. Love Ya!!!

    Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera