fredag 6 mars 2009

Min Fredagsdrink!! = D

7 kommentarer:

  1. Hahaha, du höll igen lite där i slutet och av uttrycket så såg inte så gott ut ;-)

    SvaraRadera
  2. HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA

    Lite alkohol hade du väl ändå i den där drinken? ;)
    Du lät lite go o glad när du ringde mig inatt.. Sorry att jag sov.. Jag vet att det är ovanligt. Men jag var fruktansvärt trött haha.. PUSS på dig!

    SvaraRadera
  3. Martin - Ja försökte i alla fall.. Hahaha = )

    Sandra - Nej de va ingen alkohol i den! = )
    Jag hade en sådan här go skrattatack påväg när ja påratade med dig.. Du e så söt när du viskar.. ; ) hahaha

    Hoppas i alla fall du fick sova sedan..=) massa kram

    SvaraRadera
  4. Diggar hälsodrinken starkt! Mer video inlägg ger din blogg lite mer personlighet!

    =D

    SvaraRadera
  5. Sanna "frugan" ; )9 mars 2009 11:38

    Jag ska spettsa dina hälsodrinkar när du inte ser det *hahahahahaha*.. Nej, du e sååååååååå nyttig och duktig gumman. Bredvid dig ser man ju ut som en slaskhink =).. *ASG*

    SvaraRadera
  6. Danne - De kommer de kommer! =)

    Sanna - Du är en skam för fitness! haha

    SvaraRadera
  7. Ps

    Nästa gång du säger slaskhink om dig själv så blir jag förbannad.. ;)

    SvaraRadera