torsdag 26 mars 2009

Klick

Klick..

Klick kan vara ... En tidning.. Klick kan även va ett märke på glidmedel.. Men i detta fall så är de Min beskrivning på slutet utav min dag.

Nej ja klenade inte in mig i glidmedel för att sedan glida fram och till baka i hallen här hemma..=D
Inte heller för att springa och jaga efter Sanna med öppna armar..

Utan med Klick så menar jag slutet av dagen som bestod av en photning med John Hagby.


Sensuella bilder med "attityd" var det vi skulle skapa.
Jag kan ju meddela att vi blev nöjda båda två och erkänner att vi lyckades ganska bra.. ; )
John är superduktig och mycket lätt att jobba med!!

Här kommer en printscreen på några av bilderna som är obearbetade direkt ifrån kameran. Dessa kommer framöver att retuscheras men här får ni ett litet smakprov på vad som komma skall...



8 kommentarer:

  1. Herregud vad fina bilder Pernilla!!!

    SvaraRadera
  2. dan "mktinponerad" nilsson27 mars 2009 12:37

    Som alltid pramis kan jag bara säg WOW hmm mkt snygga bilder

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina bilder. Du är väldigt vacker :)

    SvaraRadera
  4. Du är den finaste och vackraste tjej jag någonsin har träffat..och du... Problemen du upplever idag, dom finns inte imorgon..allt kommer att lösa sig hjärtat!
    kram kram

    SvaraRadera
  5. Sååå fina bilder!!! pusss
    vill ha dig :-)

    SvaraRadera
  6. FAN va fina bilder gumman!!! Älskar de med det vita skynket! Och den bilden längst enr till vänster är du ashet pÅ!!!!!!!!! ;)

    PÖSS

    SvaraRadera