onsdag 18 mars 2009

Harmonisk..

Harmonisk.. De är precis vad jag känner mig..
Jag har ett lugn över mig som inte går att beskriva..

Det blev axlar idag.. Gick jätte bra och Amanda blir bara bättre och bättre.
Tar ju lite tid innan man får in all teknik..
Minns själv i början hur mycket det var att tänka på..

På gymmet var det även en större dam som kämpade brutalt med sin träning.
Jag blir så glad när överviktiga personer går till gymmet och verkligen kör sin grej.
Det kan nog va lätt att man sitter kvar i soffan om man är överviktig, då man tror att folk ska döma en bara för att man bär på några extra kilon som kallas för fett..
Jag dömer inte.. Jag blir glad av att en människa väl kommit till insikt att de extra kilona som man bär på, inte är hälsosamt och att man måste göra något åt saken..
GRYMT jobbat säger jag!!..

Efter träningen blev de lite solarium och där efter var de bara att gå hem..
Det va skönt ute..
Inte den här isande kylan som kör så man får röda kinder och en kall hals för att man har glömt halsduk..
Nä de var nästan lite varmt i luften..
Allt va behagligt, skönt och stillsamt..

Nu är de dags för mig i alla fall för att få i mig lite mer mat.. sedan blir de att duscha och där efter sängen.
Ska upp lite tidigare imorgon för att åka till ånäs och sitta som hårmodell..

Hoppas ni har en helt underbar kväll precis som jag..

Glöm inte att ge din partner komplimanger och säga att du älskar honom/henne..
Och har du ingen partner..
Ja då är det extra viktigt att säga det till sig själv..
Glöm inte bort dig själv..
Du är det viktigaste du har..

God natt.. ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar