fredag 6 mars 2009

GALEN!!!

Japp de är precis vad jag är!! Galen!!..

Börja ju med att arbetarna som lägger nya ledningar precis utanför mitt sovrumsfönster väcker mig med allt buller och bong! Inte fasen är dom snygga heller så de kan man ju inte gotta sig med!
Man kanske kan ringa och klaga om de.. Ja och kanske få dom utbytta?.. hehe
Fast å andra sidan så kanske dom håller inne på de goda till sommaren. Ja för vem vill se en svettig gubbe på över 50 med ölmage som står och borrar i asfalten? Inte ja i alla fall.
Där med har ja ju gett mig själv svaret.
Vi sparar de vältränade hunkarna till sommaren! Men kom ihåg... Ställ dem utanför mitt fönster TACK. Jag kräver detta för mitt prykiska lidande nu här i mars! ; ) MIhihi

För övrigt tänkte ja gå ner i källaren för att städa förådet samt slänga ner lite diverse saker som ja borde slängt ner för ett tag sedan. Men nej nej ... Nycklarna har fått ben och sprungit och gömt sig.. BEDRÖVLIGT!

Nu ska ja fortsätta vända upp och ner på allt här. = )

Have a nice day!

4 kommentarer:

  1. Tror att du glömt var nycklarna är för att du ska slippa :) Kan man beställa snygga människor sådär utanför fönstert så hade jag gjort det just nu, I need some! :S

    SvaraRadera
  2. Tro mig! Den här gången vill ja hitta nycklarna! Alla resväskor e ju här uppe i lägenheten med sedan resan i dubai.

    Men du.. vänta till sommaren me att ringa folk.. blir ju mer avklätt då..=) haha

    SvaraRadera
  3. oscar carlsson9 mars 2009 09:51

    Säg till när det är bra väder så kommer jag och jobbar lite utanför fönstret... Skall jag köra den klassiska posen med bilmaskinen bar överkropp och göra sönder en vattenledning ? ;)

    oscar_carlsson@home.se

    SvaraRadera
  4. Haha Oscar Kul att du e inne och stryker runt här! Va ju ett tag sedan!
    Solen skiner ute idag så e de ok om du kommer hit och ställer dug utanför typ nu..; ) hähä

    SvaraRadera