fredag 6 mars 2009

Det finns någon för alla... eller?


Kärlek är inte att kunna höra orden Jag älskar dig..
Kärlek är att ha förmågan att säga orden Jag älskar dig..


Mitt pass på gymmet gick ganska bra.. = )
Och de var jätte skönt att sola!..
Skulle mött upp Amanda efter för att se på film men den kära bönan fick damp..
Hon kände för att svänga förbi Gossip på ett glas vin.
Tråkmånsen Pernilla hakade ju GIVETVIS inte på.. ; )
Har fått nog av den fina och goda varan som kallas alkohol..
Har även träffat sjukt mycket folk på sista tiden så jag är ganska mättad där med..
Nu är det jag jag och åter jag som gäller..



Skulle dock vilja ha någon att krama på titta på film med och bara vara...
Men får skaffa mig en liten hårig vän. = )

Sedan om de blir en liten eller STOR hund... De återstår att se..
Kanske blir en Pitbull igen kanske?..
Hade en i Grekland när ja bodde där..
Dock blev hon överkörd när en vän var ute och gick med henne.. = (

Nu är de natten för Pernilla..

Massa kramar på er alla! = )

4 kommentarer:

  1. Ja, du kunde fått krama mig om du inte lyckats hitta någon med ludna tassar, eller så kan jag helt enkelt skicka bort min lilla schäferhane till dig. Han älskar att kramas och gosas :)

    Hoppas du känner dig mer uppåt! Kram

    SvaraRadera
  2. Såg ju nästan ut som Pim Pim!
    Men kläder gillar han ej. Nudist-dogg.

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på en Schäfer! Eller kanske en korsning schäfer rottweiler. inga leksaker..:D

    SvaraRadera
  4. Tack Henke! =)
    Jag känner mig helt ok efter alla omständigheter faktiskt.=) hoppas allt e bra me dig mend!?

    Emil!- De e Pimpim upp i dagen! Ja fast en nudist-dog! Viking dendär pimpim..=) hehe

    JL Schäfer och rottis e dess utom en jätte fin kombination..=)

    SvaraRadera