lördag 14 mars 2009

Bilder från helgen!


Tillbaka från en liten tripp i snö och skoteroverall.
Har varit skönt att komma ifrån allt en liten sväng och avreagerat mig på en skoter..
Blev även utmanad av diverse personer på tävling då de fick se att jag är en tjej som vet var gasen sitter! ; )

Även utöver de som har hänt så mår ja ganska bra! Ont i nacken och hela ryggen dock pga oro skulle jag tro. Hela högersidan är ganska låst.
Var hos en naprapat här om dagen med och drog allt på plats i kroppen med så jag får hoppas att allt släpper snart..

Har även fått jätte många frågor om jag inte är ledsen då rättegång och alla negativa bestyr ägs rum runt mig.
Mitt svar är då att nej jag är inte ledsen..
Jag är djupt besviken..
Men de som har hänt har hänt..
Därför har ja gjort ett val att hoppa över tårarna och den dåliga energin som allt detta har gett med sig.
Jag är värd något bättre!.
Bara för att jag skulle sitta och vara ledsen så ändrar de faktiskt inte på någon ting.
Det är som det är...
Bara att axeptera och gå vidare..
Vissa dagar är lättare än andra..

Dock får man inte glömma att är man ledsen så ska man vara ledsen.. = )

Nu är de mat för mig.. =)

Puss och kram.

Ps bilderna e ifrån helgen.

2 kommentarer:

  1. you´r the best ;)

    hoppas allt är bra med dej, jag har haft sjukt fullt upp med jobbet och helgerna har gått åt att snarka... dock har jag info till dig, som du måste få höra.. rätt så patetiskt men jaa, det är både skrattretande och riktigt kul:P

    jag ringer och berättar... och jag är idel öra att höra om allt angående rättegången m.m. Kiss kiss.. Chanel

    SvaraRadera
  2. Sjukt samtal vi hade! haha
    Vå får ta och ses snart!! =)

    SvaraRadera