torsdag 5 mars 2009

Armar med Amanda. = D

Nu är man hemma från ett bra pass armar med Amanda.
Känner redan att träningsvärken är på väg! Tjohoo...

Sedan måste ja ju medge att JA jääädrans vad god mat jag gör!
Idag blev de mycket lyckat! Nammi.. = D

Slapp även gå hem, då en kär vän kom och plockade upp mig! Massa Tack = D
Nu är humöret i alla fall på topp och endorfinerna på plats i päran.. ; )
Men de kommer va en hel del berg och dalbana fram tills att allt är över...
Jag längtar verkligen..

Ska även ta och lägga mig i tid idag!..
Få en jämn dyngsrytm samt klocka tiderna för att äta igen.
Har ju tappat greppet lite ni i 2 månader men nu e ja tillbaka och det känns JÄTTE bra.. = )

Nu är de dusch.. och sedan Sova...

Natti natti mina vänner! STORA som små.... ; )

2 kommentarer:

  1. dan "kanintesova" nilsson6 mars 2009 05:27

    godmrgn!!! Ha nu en bra dag å försök att ta vara på den!!

    SvaraRadera
  2. Tack kära du! Önskar dig de samma..=)

    SvaraRadera