måndag 16 februari 2009

Vad vill jag?

Nu är man hemkommen från vistelsen i Sthlm.
Har verkligen haft de jätte trevligt samtidigt som ja har rannsakat mig själv en hel del.

Träffade även min bästa tjejkompis Sara som ja umgicks flitigt med i Grekland när jag bodde där.
En tjej som ja verkligen skulle släppa allt för om något skulle hända henne.
En tjej som haft de svårt och som ja önskar all lycka i världen.

Många anser att livet handlar om att hitta sin själsfrände.
Jag anser att man kan ha fler än en.
Inte sexuellt då. Hehe

Men har inte ni passerat personer i ert liv (killar som tjejer)som ni känner ett starkt band till vid ett första möte.
Känslan att den här personen kommer ja träffa igen.
Jag vet inte hur, jag vet inte när, och ja vet inte hur länge.
Sara är en sådan person.
Så de var jätte skönt att träffa henne.

Nu är de dock bara Göteborg och lösa allt här hemma som är de viktigaste.

Jag är en person som kan vända riktning och balla ur lite när något ej känns bra.
Ja när det känns som om det är förmycket problem runt mig.
Typ som när ja flytta till en annan stad.. Eller varför inte ett annat land.

Jag har dock lärt mig efter hand att problem ej går att rymma ifrån.
Dom kommer alltid ikapp en på ett eller annat sätt.

Jag måste få reda ut allt här i Gbg först och få ett avslut på ALLT innan jag kan dra vidare... Om jag drar vidare.

Det känns som om de e något som inte riktigt stämmer..

Ja kallar mig förvirrad.

6 kommentarer:

  1. dan "backtofunction" nilsson16 februari 2009 19:22

    Om man nu ens ska kommentera så peronliga tankar så kan jag bara säga: Life is full of challenge and frustration. But sooner or later you´ll find the hairstyle you like!

    Ha tålamod fröken pramberg!

    SvaraRadera
  2. Dan "B.T.F." Nilsson16 februari 2009 20:08

    menade mest att du kommer till ro förr el. senare... Ha tålamod så faller bitarna på plats.... Damn vad djup jag blev....

    Ha nu en underbar kväll!

    SvaraRadera
  3. hej min äslkling..du är min ängel o jag älskar dig me..frugan ska bara leva me dig ingena annan man kan ta din plats(inte kvinna heller)..

    SvaraRadera
  4. Inte är du vilsen frugan ;).. Du har bara inte bestämt dig ännu *ler*. Svaren finns runt hörnet och dina förutsättningar är enorma, JAG TROR PÅ DIG HJÄRTA!!! Vi ska ta världen med storm när den minst anar det *skrattar*..

    /Alla kramar i världen från Din fruga sjuklingen nr.2 ;)

    SvaraRadera
  5. kraaam!!!!! Chaneel


    jaa du det var allt jag hade att säga :)

    SvaraRadera