tisdag 17 februari 2009

SJUK

Hej hopp.. bloggandet har stått lite still.
Men de e ju faktiskt så att Pernilla har gått och dragit på sig influensa.
Även Sanna som jag bor med ligger på rygg som en död sill.

Sanna - Man känner ju sig som 80 år.
Vill ju göra en massa saker men kroppen är tillfälligt ur funktion.

Pernilla - Är de såhär de känns att va 80 år så vet ja ej om jag vill leva så länge.

Sanna - Nej attans, men man kan ju fortfarande se ut som 20 på ålderdomshemmet..
Lite botox, någon ny förbättrad version av silikon, shape in and up strumpbyxor, snygga löständer av finaste porslin och en snygg accessoar vid sidan i form av en vältränad hunk. =)

Pernilla - Tack Sanna! Nu känns de redan mycket bättre! =)

Hoppas verkligen allt e bättre imorgon.

Natti

6 kommentarer:

  1. Krya på er se till att vara pigga och friska snart

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHHAHHAHAHAH Ni är för sköna!! :P

    Friskna till nu! Jag e nog snart frisk tror jag =)

    SvaraRadera
  3. gumman hoppas du blir frisk snart!

    alltså måste ses o kolla ip adresser. någon som skriver igen ja publicerar allt för att visa folk vilken patetisk människa de är! men ja stör mig på att personen inte står för de o nu vill ja veta vem de e så ja kan hälsa på idioten! morrr
    kram på dig

    SvaraRadera
  4. haha, ni är skadad:)

    SvaraRadera
  5. Är övertygad om att Vi kommer att va de poppigaste och hetaste på det hotaste ålderdomshemmet! hahahahahahah *skrattar så att jag viker mig* ;)

    SvaraRadera
  6. Sanna- Givet vis kommer vi bli de! =D
    hehe

    Å mac! - Skadad!? nänänänä sakta i backarna här nu vaaaaaa =) ja och sanna e frisk som två nötkärnor! =)

    Katta - En dag i taget. Ju mer personen skriver destobättre.=)

    SvaraRadera