onsdag 4 februari 2009

Sannas kumpan

Yes..

Sitter och kikar igenom på lite bloggar.
Sanna har nu utsett mig till sin kumpan..
Ni får styra in och kika efter i hennes blogg för att lusläsa mer..=)
Ruggigt ful bild har hon lagt upp på mig också så bara de kan ju va kul att se. haha

Tack för alla fina ord du skriver om mig och de värmer oerhört mycket!
Jag är glad som har din vänskap.
Inte många som har en son fin vän som dig så det är jag som ska tacka.

http://sannasoriano.blogspot.com/

Nu är de dock mat som gäller för min del!
kycklingen byts ut mot fisk som omväxling.
Där efter väntar ett ryggpass och en sväng på tjockisbandet.
Har ju photningar i helgen och i och med att jag har den häääärliga veckan som alla kvinnor har lite då och då så lägger ja på mig lite extra vätska.
Den vätskan måste ja bli av med. (till en viss del)

over and oute.
Fisken skriker mitt namn ;)

2 kommentarer:

  1. Linda Byström4 februari 2009 18:48

    Magen blir säkert bra så småningom, hoppas du mår bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Linda Byström4 februari 2009 18:48

    Magen blir säkert bra så småningom, hoppas du mår bra. Kram

    SvaraRadera