lördag 21 februari 2009

Mysigt inlägg! ;)

Fick ett litet mysigt inlägg på min blogg här under :

Kärleken är blind. Men det är inte grannarna.

Denna individ skriver såhär:
Inte fattat förrän nu!? herregud människa har du ingen hjärna? Du har fått allt svart på vitt för länge sen. sluta lipa!

Här kommer mitt svar:

Angående de ja fattar nu är mina grannars beteende. Att dom kunde se något sådant innan jag såg det. Det finns ju en anledning om varför ordspråket finns om att kärleken är blind. Men inte grannarna.

Det handlar inte om vad som har hänt och inte hänt.
För visst har ja fått allt svart på vitt, så ja är mycket väl medveten om vad som har skett.
Och jag är väldigt glad över att jag faktiskt fick reda på allt så fort som jag fick.

Och dethär med ingen hjärna... humm ja vet inte... för vad jag har hört så föds vi alla människor med en hjärna.
Sedan har man ju ett val om vad man väljer att använda den till.
Jag väljer dock bort den delen när de kommer till att skriva elaka komentarer till en annan människa.
Det säger ju faktiskt mer om en annan än personen man pratar om när man spyr galla över någon.

Där var mitt svar till dig.

Ps... våga va ledsen ibland.. det stärker dig och du växer som människa. Ds

5 kommentarer:

  1. ville bara önska dig lyckatill nästa vecka! hoppas han får det straff han förtjänar!

    SvaraRadera
  2. Tack Julia.. = )

    Och tack även Annie..
    Jan ju säga att man e sjukt nervös men man får ju intala sig själv att allt kommer gå bra.. Att vittna e ju inget man gör varje dag sådär..

    Men ja hoppas rätten tar sitt förnuft till fånga och gör de som krävs.

    Tack igen... = )

    SvaraRadera
  3. Han kommer ju aldrig våga göra något mot dig eller någon annan! då är han gott dum i huvudet.
    Han är inte jätte omtyckt i göteborg nu om man säger så.
    Precis som det ska vara! så jag tror inte du behöver känna någon oro.

    Allt kommer gå jätte bra! bara andas och ta det lugnt så flyter resten på :-)

    SvaraRadera
  4. Annie -

    Ahh nä.. Gör han de så är han ju inte så bright nej.. =) Ja tror med att de kommer att gå bra.. De är väll hela grejen som gör att man blir fundersam och tankarna snurrar runt. Men tack för din omtanke..=)

    SvaraRadera