lördag 21 februari 2009

Jag mår BÄTTRE!! =D

Igår kväll kände ja mig betydligt bättre!
Blev till och med så att ja stack iväg på "barnkalas"
Ja temat va i alla fall barnligt och han som fyllde år är nu mera lite över 30 =)
Jag hade verkligen jätte trevligt!
Så trevligt att jag inte kunde tacka nej till att följa med en sväng till ParkLane.
Wihoouu! =D
Dock höll jag mig faktiskt nyckter hela kvällen medans mina vänner körde på ganska bra.

Idag mår jag faktiskt ännu bättre! =) Känns jäkligt bra!. Ska vila igenom denna helgen. Bara dra till MM Sports och köpa lite kostillskott samt nya skor att träna i. Sedan blir de åka av på Måndag! Längtar jätte mycket till gymmet!.=)

Bilden är tagen igår.. eller ja idag kl 06 på morgonen..=) E trött tröttare tröttast där. Blev ju senare än väntat då ja satt med Lollo på Greenwich och diskuterade en hel del om diverse ting.

Tjo och tjim nu ska Jag trycka i mig lite mat! =D

***Krama****

3 kommentarer:

  1. Dan "varförvaknarmankl06påensön?" nilsson22 februari 2009 09:19

    yo down with the pose....

    SvaraRadera
  2. haha lätt..=) dåligt trött man e där..=)
    Dumt att vakna kl 06 Dan. Jag e fortfarande inte helt frisk så här söver man ju på =)

    SvaraRadera
  3. dan "snöslasket" nilsson22 februari 2009 13:40

    Ja det tycker jag med att d e (allså att vakna 06)... men vad ska man göra när voven tycker d e dax att gosa... ha ha Å gött att du kan sova så hmm d som vet säger ju att d e kroppens sätt att återhämta sig.... Varför vill inte min kropp återhämta sig mer snyft ;)

    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera