torsdag 5 februari 2009

Jag har blivit utmanad!

Av ingen mindre än kära frk Linda Byström!

REGLER:

1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Meddela dem så att de vet att de har en utmaning att hämta


1: Ja är sjukt bra på att kyssas. ;) hehe

2: Jag är ärlig och öppen.

3: Jag är urusel på att vara singel.

4: Jag är en Spegelapa! Spegeln är min bästa vän. Kan dock även va min värsta fiende. *morr* Men kan ej gå förbi en utan att glo..=D

5: Fruktansvärt dålig på att höra av mig. =S

6: NYFIKEN och OTÅLIG! vill ja att något ska hända så vill ja att de ska hända NU. Och överraskningar gör mig tokig. Min nyfikenhet gör mig galen!

7: Att jag faktiskt sitter här i min rosa sjukhusdräkt och bloggar. Var tvungen att prova den då vi börja prata om temafester. =D



Nu utmanar jag =) :


Julia Hagman

Michaela Molander

Eva Eriksson

Chanel

Paulina åhlin

Sandra Asp

Sara Jensen



4 kommentarer:

  1. Haha kul att du fick den här utmaningen av mig för en dryg vecka sen?!?! ;)

    SvaraRadera
  2. haha ja ja vet. =) Hade ej tänkt å göra först men sedan så åkte ja på grupptrycket! =)

    SvaraRadera
  3. men määäään, var skall jag skriva svaret NÅNSTANS??? i svar fältet här då eller?? HAA Chanel har INGEN TÅLAMOD, så tell me NOW:D


    puss

    SvaraRadera
  4. tar tag i det till helgen om jag hinner (utmaningen) PUSS! Hoppas att du har dte bra lilla vän!

    SvaraRadera