torsdag 5 februari 2009

Sortera Tankar

God morgon mina vänner! =)


Till er som kommer med era problem till mig.
Snälla sluta..
Ni vet om vad ja sitter i för sits.

Dock är ja jätte glad för att människor runt mig blir glada.
Människor som varit hos mig kommer alltid ut med ett leende och om inte de så en mätt mage i alla fall..=)

Men..

Alla mina vänner vet även vad ja bär på för ryggsäck och att jag just nu har svårt att få den av mig, för att den är så tung.
Jag visar inget till någon men ja tappar den snart.
Så snälla söta vänner och ovänner.
Låt mig ej bära era väskor för mina armar går av och jag orkar inte mer.

Nu är de jag som ber om hjälp.
Snälla hjälp mig bära..
Allt släpar bara i marken och ja kan ej ta upp de på mina axlar.

Jag orkar inte bära mer.

Måste fokusera på att sortera upp mina egna tankar.

2 kommentarer:

  1. Tycker det låter himla nyttigt gumman. Lycka till :). Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Förnuftigt -men låt dem förstå. Ni kanske kan stötta varandra, det måste ju inte bara gå på ett håll?

    Kram Micke

    SvaraRadera