måndag 9 februari 2009

Alla hjärtans dag!?

Ja de e frågan..

Nu har ja inte tid att va sjuk mer!
Riktigt riktigt tråkigt!
Och en massa pappers arbeten och sorteranden framför mig.
Men men det är måsten som måste göras!

Så nu ska ja avlägsna mig från datorn innan allt snor hamnar på tangentbordet. hehe
Var länge sedan ja va såhär sjuk!
Trist, javiiiiisst.

Dock hade ja tänkt att vara frisk på alla hjärtans dag.
Vet dock ej vad jag ska göra ännu.
Sthlm kanske....?...

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?

5 kommentarer:

  1. Jadu som det verkar så blie det bara att vara ensam träna nått pas sen får man se vad man gör.

    Hoppas du får skoj i stockholm, läste nått längre bak i din blogg om skyddande boende är det nån som beter sig illa mot dig Pernilla krya på dig nu och se till att bli frisk nu Kramar

    SvaraRadera
  2. dan "litepiggare" nilsson9 februari 2009 18:46

    stkhlm hmm jaha då e vi två.... ha ha fast jag ska sitta på ett hotellrum å plugga... livet e ju bra roligt

    SvaraRadera
  3. Åh stackars gumman! SJälv är jag också fortfarande sjuk.. :(
    Jag vill också bli frisk snart, Vill ju träna!!
    VI får se det positivt på ett sätt.. Att vi båda är sjuka samtidigt.. så att inte du e sjuk en vecka och jag frisk och får träna ensam.-. sedan blir jag sjuk när du är frisk så du får träna ensam..

    Jaa du ALLA HJÄRTANS DAG??
    Mitt hjärta verkar inte finnas med??
    Vet inte om någon har glömt mitt hjärta eller om det bara inte syns och hörs? 4 år nu utan att någon hittat mitt hjärta till den här dagen*

    SvaraRadera
  4. Ojojoj va deppigt de va här inne!
    Här e vi aldrig ensamma! Kan ju ej sitta hemma och stycka synd om sig själv.

    Å sandra. Om nu ingen hittat eller ser ditt hjärta... Så får du se till att visa upp de så att alla vet att de finns!

    SvaraRadera
  5. Enkelt .. du ska skita i stockholm

    & komma ner till vår jättefest här nere..

    alla som var med sist kommer vara där + några 100a till .. såå åk ner med gamla piccaboo gänget som kommer fira sin avskedsfest från piccaboo där med

    =)

    SvaraRadera