måndag 19 januari 2009

Virgin School

Sitter och kikar på kanal 5 och skrattar åt programmet Virgin School.
Samtidigt som ja tycker att de e lite synd om mannen som är med i programmet.

Att gå en kurs och förlora oskulden är... hum... va ska ja säga... synd.
Att inte ens kunna röra vid sig själv är ju ledsamt..

Vet inte vad jag ska tycka om det, och han har stora problem med nakenhet.
Men problem med att fläka ut sig i tv verkar han ju inte ha!?.. humm

Jag själv har ju en teori att man borde jobba med sig själv.
Framför allt älska sig själv OCH med sig själv för att kunna göra det samma med någon annan.

Men de verkade funka fint för den här killen!
Han var ju till och med så lycklig att han fick tårar i ögonen när han lämnade stället.

Ja va säger man. Nu är de slut i alla fall..=)

Förövrigt så har ja faktiskt haft en fullspäckad dag med massa möten som har gått som på löpande eld genom hela Göteborg.
Även fått reda på att jag har ytligare 2 veckors semester.
Dock är de mycket som skall göras och uträttas för att allt ska lösa sig på bästa sätt.

ja och nu är dagen slut.
Så de är dags att gå och lägga sig snart för att komma upp i tid.

Imorgon är de ben på dagen och rygg på kvällen som gäller.
Lägger ihop träningspassen lite då ja har slarvat de senaste dagarna.

Hoppas ni andra får en underbar kväll!

Kramar fråm mig

8 kommentarer:

  1. Åh tack va du är gullig!!!

    SvaraRadera
  2. Åh kan du inte träna tvärtom? ben på kvällen? Så kan jag träna med dig? Snälla* Puss

    SvaraRadera
  3. Wiiie va kul! Vi hörs och syns imån då =)

    SvaraRadera
  4. Dan "daxattgåutmedhunden" Nilsson20 januari 2009 07:09

    Hmm jag som tyckte han verkade så sund :) ja ja....

    SvaraRadera
  5. Dan - Hehe sund? haha ja Man kan nog vända och vrida på den här dokumentären hur mycket och länge man vill..=) haha

    SvaraRadera
  6. dan "daxattvilamiddagmedvoven" nilsson20 januari 2009 12:47

    Om inte annat så var den rätt underhållande :) ha ha ha vi alla har våra besvär... Pernilla får ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  7. Tjena Pernilla! Allt bra med dej? Du, jag bara undrar var du hittat bilden på tjejen med tatueringarna på benen? Skulle gärna vilja ha den lite störe så man kan se. om du kan fixa de, kan du skriva länken eller nått i min logg på facebook..
    Kram, Jens Johnsson

    SvaraRadera