torsdag 22 januari 2009

Underbar morgon.

Jag kliver upp kl 06:30.
Trött skrider ja in på mina rangliga ben in i köket för att göra kaffe.
Älskar doften av kaffe på på morgonen.
Påminner om när man va liten.
Klev alltid upp till kaffe doft och såg mamma sitta i köket och sa godmorgon med ett leende på läpparna.

07:00

Tvättmaskinerna skriker nerifrån tvättrummet.
Jag som inte ens är klar med att sortera allt.
Färgat, vitt och svart ska delas upp i olika högar och temperaturer.
Jag orkar inte att stressa.
Men strax där efter var ja på gång.

Farbror blå kom även förbi för att göra vissa ärenden.
De är verkligen jätte trevliga och snälla mot mig.
Känns bra.

Tvättmaskinerna skriker efter mig igen...
Time to do something about it.

Hoppas ni får en underbar dag!

Kramar från Mig =)

2 kommentarer:

  1. Hihi, är du seriös med dina särskrivningar? "På minner och "under bar". :)

    SvaraRadera
  2. Oj då.. som de kan gå..=) är man trött så är man. =) nu är de ju i alla fall Fixat..=D Tack =)

    SvaraRadera