söndag 25 januari 2009

TACK!

Här om dagen:

Börja med att min kära kära vän Tatiana Karas spontant ringer på dörren.
Tatiana är den kopplade kvinnan på kortet här till vänster. =D
Vi sitter och tjötar om allt som hänt och hon är väldigt bestämd och klar
när hon säger att behöver jag hjälp,
ja med vad som så finns hon där!
TACK gumman det betyder jätte mycket!

Efter Tatiana gått så ringer Linda och berättar att hon och Sofie "stryker" runt i skatås.
De tänkte då att i och med att jag bor så nära komma inom och även där tjöta lite skit.
Verkligen jätte trevligt att även ni dök upp bara sådär!
Gör gärna om det! =)

Inkommande genom dörren kom även Susanna med tillhörande blombukett.
De va till mig! =D
Öppnade de och där va de en jätte stor och fin röd ros!

På kortet står de : Jag hjärtar dig på framsidan och inuti har hon skrivit:

Jag diggar dig gumman!
Tack för din vänskap. =D

Kram Sanna

Blev riktigt riktigt glad ska du veta! =D
TACK!!

Nu ska jag faktiskt gå och sova... Massa godnatt pussar och kramar till er alla!

Bjuder på en bild från igår =)
Jag med mina underbara vänner!
Ledsen att jag gick hem tidigare dock.








3 kommentarer:

  1. Linda Byström26 januari 2009 00:47

    Tack själv gumman.. dock orkade vi inte gå tillbaks hem då det regnade rejält... hihihi... men imorgon är det slut på latandet. Kan ju inte komma till LA m kass kondis. Hoppas ni fick en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Men d e ju Jimmy! :) Världen e allt bra liten ibland.. Miss jo hunny! Trist va inte sågs sist du va här nere i Skåneland. Puss å kramis

    SvaraRadera
  3. Linda - =) Hehe Men de va ju tur ni kom hem i alla fall..=D hähä
    Vi fick en jätte trevlig kväll! =)
    Nu ska ja dock försöka ta mig ur soffan och dra mig till gymmet. De blir sen träning idag. men men.. Nu jäää*lar =D

    Sara - Visst fasen e de han! =)
    Ja de var verkligen jätte trist att vi ej sågs! Men men de kommer fler tillfällen! =) Du får ju komma till Gbg med! =) Väntat aldeles förlänge nu duuuuu.

    mussas och kramas

    SvaraRadera