torsdag 29 januari 2009

Tack Sanna!


Som ja tidigare INTE berättat så har jag en väninna som bor här hos mig ett litet tag nu och fram över.
Allt detta hände faktiskt utav en slump då de även tog slut mellan henne och hennes sambo.
Kan faktisk säga som så Sanna, att vore de inte för dig..
Så hade jag gråtit mig till sömns om kvällarna.
Jag är så fruktansvärt dålig på att vara singel och känner mig så ensam när allt tar slut.
Tror de kan ha att göra med att man känt sig övergiven som liten och då relaterar man även till det i vuxen ålder.
Dock har ja lärt mig att allt tar slut. Allt har en mening.
Blir de inte du och jag så är de menat att det inte vara så.

Ensamheten kan dock ligga kvar.
Att ha någon att ta hand om krama om och känna kärlek till är helt fantastiskt.
Vakna upp på morgonen och känna att mannen man har vid sin sida är de vackraste som finns.
Att säga jag älskar dig, att säga god morgon att säga god natt.
Att handla tillsammans och planera framtiden ihop.
Eller att endast hålla om och känna närhet och kärlek till en annan människa.
Det här e de jag saknar..

Så Sanna..
Tack än en gång!
Tack för att du får mig på bättre tankar.
Tack för att du sprang in i mitt liv igen.

PUSS Å KRAM

2 kommentarer:

  1. Jajjemen! Nu ska vi pumpa!!! Nadja följer med också!! :P Pyramiden kl 18 PUSS

    SvaraRadera
  2. Jag är också ensam.
    Får jag också flytta in då?

    :*

    SvaraRadera