fredag 23 januari 2009

I valet och kvalet

Sås och potatis!
Inget i livet kommer gratis.

*

Har precis fått i mig mitt sista mål med mat.
Har slarvat en del idag och halkat efter med tiderna.
Så de va bara att vänta på att klockan skulle slå 01:00!

Det blev ju givet vis
70g Majs
2ägg
60g Kyckling
Kanske ej låter så gott.
Men med min fantasi så klarar ja av att krydda till de mesta..=)

*

Dagens axelpass gick kanon bra!
Kommer ha känningar imorgon kan jag lova. =D
Tack Sandra för att du hjälper mig.
Kan säga som så att jag just nu är inne i en period då ja tycker de är SJUKT tråkigt att träna ensam!

*

Upptäckte även till min fasa idag att parfym måste inhandlas.
Frågan är bara vilken!?

Ska ja gå på den jag har nu kanske?

D&G The One

Eller..

Narciso Rodriguez

En STOR favorit hos mig!


Eller ska ja ta och köpa en gammal goding som:

Dolce & Gabbana Light Blue

Den här användes flitigt för några år sedan. Va ju ett tag nu .. humm tåls att fundera på.




Vilken tycker du bäst om?

*

Sov gott mina vänner ;)

Här kommer även ett litet tips för den ensamma:



6 kommentarer:

  1. HAHAHHAHAHHAHAHAHA!



    Klart gumman!! TACK själv!! =)

    Nu måååste jag sova! PUSS och godnatt!

    SvaraRadera
  2. Tack för titten - jag lovar att läsa, men nu först måste jag till jobbet :)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon.
    Doftanalys: om du går på vad killar gillar så är det välbekanta dofter, vi/dom är enkla, ska du ha något vi blir förundrade över så hade jag tagit Rodriguez, det är den enda med lite attityd, så det verkar passa dig :)
    Gött att axelpasset blev bra. Hoppas på samma resultat om en stund.

    SvaraRadera
  4. Dan "snartdaxförlunch" Nilsson23 januari 2009 11:09

    ojdå Pernilla.... Hmm du är mer än välkommen att träna i malmö med mig :) men det e ju klart att pendlingstiden kanske men bara kanske är för lång....

    SvaraRadera
  5. Ja, nu har jag läst lite hos dig :) Jag är imponerad av din hälsosamma stil. Jag själv ska försöka komma igång med träningen, och under detta året ska jag försöka cykla så ofta jag kan till och från jobbet. Jag har drygt 11 km till jobbet, så vissa dagar kommer nog bilen att locka mer än cykeln men man är ju bara människa. På jobbet har företaget satt ihop ett gym till oss som vill, och när jag väl kommit igång är väl tanken att jag ska hålla till där också. Men vovvarna gör att man gärna vill komma hem snabbt också. Hoppas att du får en underbar helg! :)

    /Henrik

    SvaraRadera
  6. Ovana :

    Tack för tipset. Ska ja va ärlig så är Rodriguez mer jag.
    Jag behöver även någon att variera med.
    Doften ska ju hjälpa till och öka ens välbefinnande.
    Dock hjälper de ju ej så mycket när man vant sig vid den. humm Jag har beslutsångerst..=)

    Dan "snartdaxförlunch" Nilsson :

    Hehe gött ja komer om 5 min så kör vi! =) hehe ja du har rätt lite långt är de nog allt..=/

    Henrik Olsson :

    Kul att du tycker som du gör. de sporrar mig faktiskt till att göra ännu bättre ifrån mig! =)

    Gott att jobbet styr upp med gym och grejer! Gratis är gott..=)

    Förstår dig ang voffsetrollen. Hade ja haft hund (vilket ja vill ha) Så hade ja nog med viljat va hemma me den..=)

    Hoppad du med får en kanon helg! =)


    Kramski från Pernillski

    SvaraRadera