söndag 25 januari 2009

PROBLEM OCH TRÄNING!


Ska ja lägga min tid på att ge dig mina råd,
 så låt det ej orden ja formar passera förbi.

Sjukt mycket folk som samlas runt mig just nu med diverse problem.
Är de ej killar så e de tjejer. Drogproblem, kärleksproblem och diverse prat om att ens guldfisk har dött.  Ja emellan den utsträckningen är det.

Men men men.. Får väll ta de som en komplimang om att ja e lätt att prata med kanske. =)

*

Igår var de verkligen jätte trevligt.
Grattis igen Sandra på den finfinedagen!

*

Imorgon blir de träning som vanlig ordning! 


2 kommentarer:

  1. Dan "Harvaritpåjobbsedankl05" Nilsson26 januari 2009 06:15

    Ha ha ha anser att det är rätt humoristiskt.... Bara till att bita ifrån.. Å du, jag har ett problem.... NOT!

    Mitt erbjudande om träning i Mö står kvar hmm kan till och med stäcka mig till en god kopp cafe med :)

    SvaraRadera
  2. Måste bara få kommentera videoklippet. Är de verkligen så blåsta som de verkar??

    Här e hon som flugit från, ja nåt?
    Är det jobbigt att komma i form?
    Hon kontrar med att man kan vara hur gammal som helst för att bli bikinimodell...

    Dum, dummare, iq fiskrens

    SvaraRadera