måndag 26 januari 2009

Måndags bus! =D

  • Idag blir de ..
  • Kaffe
  • Mat Mat Mat Mat..
  • Städa Lite till i form av torka golv och damma. Kul kul kul! =D
  • Äta sig lite igen =)
  • Träna BEN!!
  • Sola
  • Äta Äta Äta Äta
  • Kika på lite jobb.
Riktigt trist att va sjukskriven kan jag lova! Men jobb kommer ej bli problem att hitta för mig.
  • Äta =)
  • Sappa på teven och bara ta de lugnt och känna att ja gjort ifrån mig jäkligt bra på träningen.
  • Sedan efter de så är de mat igen och hopp i säng!
  • I och med att ja ej har jobb just nu så måste ja strukturera upp mia dagar. Blir ding i päran annars! ;)

I`m Not Perfekt, But Im So Close It Scares Me

5 kommentarer:

  1. va duktig och positiv du är gumman!

    Love that side of you!!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha ja jag låg också ner och garva n'är jag såg korten haha..'

    Nej tyvärr så hinner jag inte med ´gymet idag =(
    Då jag inte är hemma nu.. och tog aldrig med gym kläder.. Så sen blir det hem och slänga i sig mat och dra till innebandyn.. Men imån pumpar vi med Tim på Gårda va?? :P
    Vilken tid?
    Måste man inte anmäla sig?

    PUSS Lova nu att köra stenhårt på gymet! ;) Tänk att jag står där och pushar dig!

    SvaraRadera
  3. Har du gått och blivit sjukriven? Hur är det fatt med dig?

    SvaraRadera
  4. Sandra - Tack tack tack gömman!
    tihi

    Gick faktiskt bra som attans att träna ben själv! Gav mig bara fan på att de skulle gå bra typ..=) hihi träningsvärk i föööööva kommar ja få kan jag lova! =D

    Ang imorgon är de ju studentfesten Tina ska ha med Uggly Betty tema. Så de blir tidig träning. Skulle du inte med på kvällen?
    Blir ingen alkhol för mig dock men ja ska LÄTT vara fulast av de ALLA! =) mihihi

    Henrik - Ja ja e sjukskriven pga stress från mitt förra jobb. Sedan e de en del tråkigheter här hemma som hänt.
    Men förhoppningsvis så årdnar rättsystemet upp allt. =)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Är en hängiven läsare av din blogg!
    Såg den sjuk snygga tubtopklänningen du har på profilbilden..!
    Vart har du köpt detta underbara plagg?!
    Läser att du börjar må bättre..? Heja dig!

    SvaraRadera