fredag 16 januari 2009

Mari på besök!


Ikväll blir de lugna gatan med mys och bus med Mari!

Öppna dörren och till min förvåning så var hon förvånad! =O
Fy va biffig du har blivit Pernilla utbrister Mari!
Kan ju säga att ja blev ganska nöjd över kommentaren.
Ja man är ju ganska blind själv när de gäller kroppen och dess utseende.
Jag ser ju min spegelbild varje dag och inte tycker jag de händer något.

RESULTAT ÄR UNDERBART!
Dock är ja långt ifrån mitt mål.

Nu är ja rastlös i varje fall..
humm får ta och göra något år myrorna i byxan imorgon.
Ja där kan dom ju INTE vara! =D

Slänger in en "gammal" bild på mig.
Dock bara 2 månader sedan bilden togs..=)
Nyare kommer..=)

7 kommentarer:

  1. E dom där så gör dig av med dom omedelbart. Dessutom före o efter bilder i omvänd ordning efterlyses ju.
    Trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. haha före och efter bilder kommer.. ska bara hitta en riktigt dålig "förebild" hehehe

    SvaraRadera
  3. herregud, din drivkraft inom träning och kost gör mig så fruktansvärt avis. FYFAN SÅ SNGG DU ÄR!!!;)

    SvaraRadera
  4. Vad kul..vad har du för mål med din träning. Skall du tävla?
    Ps...Mössan på Noa Noa var slut :(

    SvaraRadera
  5. du är sååå snygg i kroppen baby! /EVA

    SvaraRadera
  6. Julia :

    Tack Julia! =)

    Drivkraften inom min träning och min kost är helt ok. Dock går inte riktigt allt som de ska just nu men ja kämpar på.

    Anonym:

    Mitt mål med min träning är först och främst för att må bra.
    Jobbar ej bara med de yttre utan håller stor del även på att jobba med mitt inre med all läsa psykologi.
    Alla får vi gå igenom olika faser i livet.. Upp och ner.. Men de är våran egen uppgift att stabelisera upp den nivån så att vi får en jämn linje.
    Men den dagen ja känner mig redo för att tävla så gör ja ju givet vis de..=) Dock Lååååångt kvar..=)

    synd att mössan va slut..=/

    Eva:

    Tack söta söta söööööta du..=)

    SvaraRadera
  7. Gud vilken kropp du har! Kan inte du skriva lite i bloggen om hur du lägger upp dina pass/matvanor osv...?

    Vore grymt!

    xxxxx

    SvaraRadera