lördag 24 januari 2009

Latexlakan, Alkolister och Sandras födelsedag!

Vaknade upp med colgate leende på läpparna idag.
Eller ja inte riktigt kanske men nästan.
Mina problem försvinner ju inte bara för att ja har en massa tandkräm i ansiktet!

Nu är de bara ett uttryck ja använde.
Ja så tro ej att ja smörjt in mig i en massa tandkräm
för att sedan rulla runt själv i mina latex-lakan.
haha uch!
Äger ju inte ens något i latex!

Ja så mina älskade gummimän där ute.

I`M SO SORRY TO DISAPPOINT YOU!.

*

Idag ska ja städa undan ALLT!
Har sagt de länge men har inte riktigt klarat av att ta i sakerna.
I varje grej finns de ju ett minne.
Även om ett "gammalt" förhållande varit skit och den andre ska flytta så är de ju faktiskt jobbigt.
Alla dagar var ju ej dåliga och de är ju alltid de
fina dagarna man tänker på när man ska separera.
Sjukt att man tillåter såg att föra tankarna dit.

*


Hum...
Va påväg till gymmet här om dagen.
Hittade 2 personer vad den ena kvinnan satt på huk och en man ståendes med tillhörande alkolist.
Den stående mannen hade den kvinliga alkisen sittadens upp lutades mot hans ben.
Jag hörde med ett halvt öra att den alkoliserade kvinnan hade ramlat och slagit i huvudet.
Jag gick fram då ja hörde att kvinnan hade mycket ont och ville lägga sig ned.
Sa sa till mannen med försiktig röst att har kvinnan slagit i huvudet så kanske hon evt har fått en hjärnskakning och då bör hon ligga ner.
Slutade med att ja fick en jäkla utskällning om att de inte alls är så.
Var fan har du fått den informationen ifrån!?
Sa bara att enligt min lärdom så va de så.
Han klargjorde att min lärdom var helt käpprätt FEL!
Bad om ursäkt för att ja gjort han upprörd och att ja endast ville hjälpa till.
Önskade dom där efter lycka till och gick där ifrån.
Har har givet vis kollat upp allt nu då ja blev lite osäker på om ja hade fått rätt info om man ska ligga ner eller sitta upp.

Men men de visa sia att PERNILLA HADE RÄTT!! =)

*gör seger dansen*

*

Över till något annat.

Sandra fyller år idag!
GRATTIS!!!!


I och med att hon bor så långt ifrån stan så sa ja till henne att hon får ha sin födelsedag här hemma hos mig.
SÅ idag blir de nog lite party kan ja tro..=)

Här är hon med sin grupp

Baby Alice :








Slänger även in en film med henne då hon blir grundlurad av pizzabudet.
SJUKT KUL! =D




1 kommentar:

  1. Eller hur det av rätt att ligga ner med hjärnskakning ;)

    Åh TAAAAACK Gumman va gullig du är!! =)

    haha ja den videon är ju oslagbar haha.. Fan va dom ska få igen dom jävlarna hahaha!!

    LOVE YOU!

    PUSS

    SvaraRadera