onsdag 21 januari 2009

Ingen Rök Utan Eld

Idag e de tomt i huvudet.
Kanske dags att slänga i sig lite mer kaffe så de blir fart på kärringen här.

Mina ben gör ont.... GOTT ONT!
Benpasset tog alltså ut sin rätt då ja vilat upp mig ett par dagar.
NU är de kört Bengan!
Nu är de slut på fuskeriet här. =)

Ska se om kära Sandra vill köra lite med mig på Gårda idag.
Dock så tror ja hon har innebandy idag så ja blir nog själv.
Men men får gråta mer om de senare..=)

Mer brev idag och diverse saker..
Dock blev ja ej ledsen utan kände mer en stor suck inombords.
Finns ju så mycket andra saker man läst nu och fått reda på nu så ja kastar de lite över axeln.
Den dåliga energin vill ja ej förbruka nu utan låter den bygga mig stark istället så ja kan ta ut de i rättsak.
Inte så att ja är känslokall eller något.
Men ja har en tendens till att kunna blockera när de väl behövs.
Dock har ja en jätte bra magkänsla och känner att de mesta kommer att gå bra.

Nu är de matdags och så vidare.
Slänger upp ett kort som togs i slutet på
födelsedagsfirandet av tvillingarna Cardoso.
Fråga mig INTE vad ja gör =) haha


6 kommentarer:

  1. Hihi Du är för söt* Älskar dig!

    Så skönt att höra dina positiva tankar och att du inte sjunker in i allt negativt runtomkring dig som bara är onödigt! Du hjälper mig att bli positivare*

    Du har tråkigt nog rätt.. jag har innebandy idag.. så du får träna själv.. Men nu ser du allt till att du drar till gymet! Inget fuskande hemma i soffan nu ;)

    PUSS PUSS

    SvaraRadera
  2. PS. Jag har också lite ont i röven o lite i benen :P

    SvaraRadera
  3. Dan "harintegjortnågotvättigtidag" nilsson21 januari 2009 16:02

    Life is full of challenge and frustration. But sooner or later you´ll find the hairstyle you like.

    Så är det!!!

    SvaraRadera
  4. Linda Byström21 januari 2009 20:18

    Körde rumpa idag... attans va kul! Hoppas du fick en fin dag, Kram

    SvaraRadera
  5. Frågan är vad dom andra vid sidan på bilden gör? :) Benträning gör gott, hoppas värken håller i sig till imorgon i intesifieras. Kram

    SvaraRadera
  6. Sandra - Fy fan! hade behövt dig på gymmet idag! UCH va dåligt de gick! Imorgon ska de bli andra bullar!! Grr


    Dan "harintegjortnågotvättigtidag" nilsson - Helt sant som du säger.. =)
    Ska bara kamma de så de bästa stråna kommer fram först..=)

    Linda Byström - Mitt pass sög! Men men ja kom till gymmet i alla fall å de är ju bra de hehe

    O V A N A - Hehe!
    De tränar! =)

    Ja lovar att ja ska berätta hur ont ja har imorgon när ja springer upp och ner mellan lägenheteten och tvättstugan..=)

    kram på dig.=)

    SvaraRadera