fredag 23 januari 2009

Överkokt spagetti

Hemma... Har tv:en som sällskap.
Är såå sjukt trött efter hård träning av biceps och triceps på Gårda.
Armarna känns som över kokt spagetti.
Ja nästan i de stadiet då man kokar dem så länge så de blir mjöliga och ramlar sönder.
Bra jobbat! *klappar mig själv på axeln*


*
Måste även påpeka att jag och John måste ha gjort ett Jäkla bra jobb ang våra senaste bilder!
Har nog aldrig fått så mycket erbjudanden nu som ja faktiskt fått nu efter vi tagit de senaste bilderna.



2 kommentarer:

  1. Dan "vetintevadjagskaskriva" nilsson24 januari 2009 07:59

    Tjenixen! öh ang träningen Gött, Resultat! Å ang bilderna GÖTT!! och vadå lite långt att köra för att träna :) Nu ska du inte vara sån.... Ha ha ha... En en skön å go lördag,för det ska jag

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina bilder. :) Önskar jag själv kunde ta såna bilder. :)

    Vad händer idag då? Själv så ska jag precis ge mig ut och börja såga och hugga ved, så jag antar att även jag kommer att få ett litet träningspass i helgen :P Ha det gott!

    SvaraRadera