måndag 22 december 2008

VAD ÄR DE FÖR FEL!!!??

Ja på vissa karlar!?
Hur fasen kan ni med att spara på ett par underkläder med fyra hål i?
Ja och nu räknar vi inte med dem som man sticker i benen i.

Vem som helst fattar ju även att tre pack kallingar för 20 kr från ULLARED inte kanske har så jäkla bra kvalité.
Eller?

Men Jag älskar dig ändå Johan.
Men i år kommer tomten med mjuka paket.
Eller ja ett i alla fall. ;) hehe

Gårkväll va kanon!
Tack för jätte trevligt sällskap och den goda maten som Johan faktiskt lagade.
RIKTIGT imponerad blev jag! =D

Nu ska "Pernilla stress" försöka hinna med det hon ska.
=S

Massa att göra så de står mig upp i halsen.
Ska ju hinna med att träna också. hum
Ja och slänga i mig mat... attans.

LÖRDAG:

Skulle bara ta ett glas vin.
Men de blev ett glas vin förmycket istället! =)
Hamna på Gossip toktrevligt ställe som en god vän äger.
Där efter Gretas inte likt mig att hamna där men ja kan ju säga att ja hade SJUKT trevligt!
Tack även här för en tokbra kväll.

7 kommentarer:

  1. taskig du är mot johan...hehehe

    SvaraRadera
  2. Mauricio - haha Jag frågade faktiskt innan om ja fick blogga om de. Hade ju aldrig skrivit de annars förstår du la. =)

    SvaraRadera
  3. Johan "kalsongernas Mästare"22 december 2008 14:54

    Tack Mauricio for backing me up!! Du är en sann vän! Man är ju bara mobbad här av henne...klagar mest hela tiden på mina sockar o kallingar...suck! hahaha

    Vi ses på gymmet kompis!

    SvaraRadera
  4. Johan - Ja undrar vem de e som mobbar vem här hemma!? ;)

    SvaraRadera
  5. Hihi du e ju snurrig.. jag är ju inte i gbg.. är ju i småland gumman ;) Så ingen träning för min del :(

    Åh va skoj att du vart ute lite.. o festat till det :)

    Ja Gretas är ju faktist helt ok.. Hamnade ju själv där förra helgen med innebandy laget:)

    Puss på dig! Saknar diG!

    ///Sandra

    SvaraRadera
  6. TACK gumman!! =)
    Jag är jättenöjd med håret.. :)

    Ja när jag kommer hem tar vi igen allt ;)

    Va fin du är på bilderna här i detta inlägget :)
    Snyggt med lila kläder också :)

    puss

    SvaraRadera
  7. helt rätt.. JOHAN du behöver NYA kallingar hAhhahahaha

    SvaraRadera