tisdag 16 december 2008

Tid visar sent.

Mamma de blev ej att lägga sig tidigt idag heller..=/

Här har vi faktiskt vänt på dygnet till fullo.
Känner mig dock mer skärpt nu på kvällen än på dagen.. hum
Ja så efter detta fina inlägget så är de läggdags!

Dagens bestyr har bestått av MASSA flyttande.
Ja så nu bor man ej ensam längre utan är LYCKLIGT sambo med min bättre hälft Johan!
Vi har träffats ett tag nu och jag är nu mera den lyckligaste tjejen i världen!
Eller ja i Göteborg i alla fall.. =D tihi

Efter packandet då blev de en sväng till Life för att köra rygg med Jonas och Johan.
Kan ju säga att man känner sig gaaanska klen.. Dock e de ju dumt att jämföra sig med dessa träningsnarkomaner! =P
Så sandra.. Tyvärr så blir de ej rygg imorgon utan baksida ben och rööv! Vet att de e jobbigt, men guuud va fina vi ska va till sommar 2oo9! hahaha

För övrigt så har Johan börjat sin diet nu.
Han ska tävla på Sweden grand prix i Varberg i april så då får vi hålla alla tummar och fötter för honom! =)

Nu e de dags för oss att knoppa!

Natti natti ;)

Kramkalas

8 kommentarer:

  1. Hihi ja!.. Hoppas jag är bättre imån.. jag vill verkligen träna!!
    Och jag vill absolut INTE vara sjuk!!! :(

    SvaraRadera
  2. VAAAAAAA? Körde du rygg idag din egoist!! Haha Fy fan va dålig sil din skitunge!! haha

    Men ja som sagt.. får se om jag är bättre imån.. :(

    GRATTIS föresten till världens lyckligaste flicka.. eller göteborgs iaf ;)

    SvaraRadera
  3. Hehe

    Du ska du va frisk till helgen så ska du INTE träna!

    Blev rygg idag då ja ej ville träna själv. =( muhuu hihi


    Och du tack!! =)

    SvaraRadera
  4. Hehe

    Du ska du va frisk till helgen så ska du INTE träna!

    Blev rygg idag då ja ej ville träna själv. =( muhuu hihi


    Och du tack!! =)

    SvaraRadera
  5. Hehe jo sant.. och jag kan ite sova.. har ännu mer ont i halsen nu.. ligger i soffan och myser.. Ok men då syns vi inte imån då :(
    godnatt

    SvaraRadera
  6. jag i din umgängeskrets16 december 2008 20:34

    ja det beror ju på att han blev utkastad hemmifrån.....haha´! Men det e väl bra att någon tar hand om skadat gods som ingen vill ha. Sen är ju du bara mera skadad så det passar ju perfekt. ;)

    SvaraRadera
  7. HAHAHA Ja bra, akta dig för scan ;)

    Jo jag mår nog lite bättre idag.. inte lika mycket feber.. men är väldigt förkyld :(

    Gick detbra att träna ensam idag gumman? Eller tränade du med några andra? :)
    PUSS

    SvaraRadera