måndag 29 december 2008

Smisk de luktar Fisk!

Sitter och smiskar i mig fisk som precis kommit ur ugnen.
Slänger även ihop en kladdkaka lite snabbt.

Sjukt socker sug har jag!
Men men, firar in de nya året med att ej frossa på de sättet som jag faktiskt har gjort nu i jul.
Göda göda, fettcellerna ska ja sedan döda! =D

Men snart så ska ja ju köpa nya skor och så fort jag har de så ska Pernilla ut och springa i vanlig ordning. Har ju delsjön här precis där vi bor så där kommer nog bli ett antal varv skulle ja tro. =D

Nu ska ja ta ut kladdkakan ur ugnen och sätta mig i soffan framför tven =)

köss

Ps.
Ugnen här hemma har förmycket klös! Kladdkaka blev brownie! =( Bättre lycka nästa gång.
Ny ugn så man får ju va lite försiktig.

Skit också!

2 kommentarer:

  1. HAHAHHA.. nästa gång får du bjuda hem mig på kladdkaka ;)

    Hopaps det inte va LAX du åt?? ;) hehe..

    PUSS gumman!

    SvaraRadera
  2. Haha "göda göda, fettcellerna ska ja sedan döda!" =) Klockrent.

    SvaraRadera