tisdag 16 december 2008

Sådära!

Nu va denna dagen brukad.

Börja dagen med att tvätta.
De va en hel del och nu så tvättar man ju nu mera för två.
Ja när de gäller tvätt så får ej Johan lyfta ett finger där!
Som vi alla tjejer vet så tvättar ju killar ALLT i 40 grader!.

Och mina kläder behöver lite kärlek och omsorg så 40 graders regeln går inte hem här.
Där med bastu! =D

Efter tvätten så blev de en sväng in till stan för att möta upp Amanda Ina och goa Anna.
Här e dom!
Anna tv, Amanda oc Ina.
Här är Anna höggravid!
I magen ligger Sanna och plaskar runt ivrig för att komma ut.


Träningen blev då överhoppad för dagen då ja ville vårda mina relationer istället! =)

Fick även min julklapp av Amanda idag!
Skojja att ja blev glad när jag öppna paketet!
Tokan har köpt en väska till mig.
Inte vilken väska som hälst..
Utan en stor ljus väska i märket Luis Vuitton!
Tjohoo!!
Massa Massa Löv till dig busunge! =D
Nu e de dags för mys och film med älskling innan sängdags! ;D

1 kommentar:

  1. Åh va kul att du fick en väska! :)
    Fy dig ingen träning idag! Måste jag bli frisk så jag kan släpa dig till gymet eller? ;) hihi..

    Nej men sjukt tråkigt och vara sjuk :( PUSS på dig!

    SvaraRadera