onsdag 31 december 2008

PMS KÄRRING

Yes box!
P.M.S Kärring, de är jag de.
Blir så otroligt lätt irriterad inte bara på min stackars sambo utan även på mig själv, just för att jag blir irriterad.
Kan gå loss totalt med svärd och diverse verktyg i hjärnan mot mig själv.
Onda mot de goda!

Tack kära Tobbe som hjälpt Johan att flytta sina sista grejer från den gamla lyan.
Verkligen super snällt och uppskattas till 1000! =D

Johans Träning gick jätte bra idag.
Men de va ju inget som ja la så mycket energi på att varken lyssna till eller se på de dagsbilder han hade tagit.
Ja va mitt uppe i mitt PMS krig!
Tycker faktiskt lite synd om karlsloken..
Tur att han vet om att jag Älskar honom för de gör ja. =)

Nu har jag i alla fall lugnat nerverna med mat och dryck.
De va nog de som behövdes med skulle ja tro.
Ett hungrigt vilddjur ska man inte leka med.. Mijauuuu. ;)

Ja så nu har jag i alla fall tagit mig en titt på dagens bilder och kan ju inget mer än att säga att de ser mycket bra ut..=)
Ja och på så kort tid dessutom.
Tävlingen är ju ej förrens i april! =)
BRA DÄR!

Stöttar ju dig i alla väder! Med eller utan kläder..;) mihihi

Klicka på bilderna för att göra dom större! =D





Detta underbettet skojar man inte om!
Hoppas han ej står i duschen så för då kommer han ju att drunkna karln! ;)

Nu är de i alla fall dags för sängen.
Imorgon är de ett nytt år som ska firas in!

Ja så gott nytt år på er ALLA!
Ska även meddela att jag fifflat bort min telefon så alla mina sköna telefonnummer är borta..=(
Så sänd mig ett sms med namnet ditt så blir ja en jätte glad tjej! =)






Med mitt äpple och min banan,
ska jag ut och göra stan! ;) eller inte.. :P

Skumpan väntar dock på mig! =D nammi

5 kommentarer:

  1. Hahaha skämtet om underbettet och duschen va ju klockren! jag låg (nästan) dubbelvikt här hemma hahaha..


    Åh du din lilla klantfia.. Tappat din mobil IGEN!!!!!!!!!??
    hahaha

    jaja du har fått ett sms från mig nu ;)

    PUSS Gumman!

    SvaraRadera
  2. hehe tack, detsamma ska följa detta med! Alltid kul med en fitness tjej :), skulle själv tävlat i år men med alla dessa skador har jag tagit ett sabbat år, nu är man "bulkig" och smalt tjock haha!

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år önskar jag dig också ! :-D
    Kramar och hoppas att ni får det mycket trevligt ikväll !

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma!! Ja det känns faktiskt som att 2009 kommer bli kanooon ;)

    SvaraRadera
  5. Sandra -

    Visst fan va de bra! tror dock ja har snott den komentaren från någon stans.. kommer ej på varifrån men de e lääänge sedan! Men gammalt görs om till nytt! =)

    C.J -

    Oj då de va ej kul. Vad är de för skador?

    Gott nytt år på dig med! =)

    SvaraRadera