onsdag 17 december 2008

Olika Namn. Samma Ip nummer.

För er som ibland kanske glömmer....
Så lämnar ni spår efter er varje gång
ni går in på en sida.


Elaka kommentarer kan därmed hittas och granskas.
Jag har ej publicerat dessa pga att jag inte orkat ödsla energi på denna individ, förens nu...
Eftersom du har skrivit dessa kommentarer så måste du ju ha önskat att jag ska publicera dom.
Så nu gör jag det...
Jag undrar även hur någon kan lägga så mycket negativ energi på mig!?
Jag har aldrig sagt ett ont ord om dig, och så kommer det att förbli!

Så länge man pratar om mig så bryr jag mig faktiskt inte utan skrattar mest åt saken. Jag kan tom tycka att det är ganska roande att se hur en människa kan reta upp sig så enormt på en annan människa under så pass lång tid. För tro det eller ej... Jag har vetat vem du är hela tiden.

Nu tycker ja dock att du ska ta din negativa energi och ta hand om dig själv istället.
Fråga dig själv om jag verkligen är värd din energi.
Tror att du ger dig själv svaret Nej?.

Har valt att publicera dina inlägg nu pga att jag vill ha ett slut på denna situation.
Droppen var när du inte bara drog in mig i de hela, utan även blandade in min sambo.
Den kommentaren ligger som nummer 21.

Tycker faktiskt det är ganska elakt av mig att lägga ut det här, men jag anser att man behandlar andra som man själv blir behandlad... Och du har inte nånstans agerat korrekt i detta.

Jag vet vem du är.
Men jag tror att varken du, och absolut inte jag vill ha det såhär!?

Ha en trevlig läsning!


1 : linea om Osminkad och Naken: kommer bli intressant och följa...
18 Juni, 10:28


2 : ??
om Ännu mer bildbevis-:
nej men titta psykot! =) tycker inte du ska lita på dina vänner!? man hör annat av dom....
28 Juni, 14:51



3 : hemligt om Tjohoo!:


gumman lilla, detta är inte och skapa irritation. jag berättar bara vad som är sant.... och vi vet mycket väl att dt stämmer . sen att du försöker bli en bättre människa tror jag säkert...... men sanningen svider =)

Mina källor är riktiga! som sagt.... kommer från din omkrets =) lev ett lyckligt liv....... bara roande att du skaffat blogg! =)

massa kramar från MIG som kommer avslöja vem jag är =)

29 Juni, 20:33



4 : Gabrilla om Ännu mer bildbevis-:
lite för "grov" i ansiktet... lite trans aktig om jag ska vara ärlig =(
06 Juli, 16:52



5 : Lena om HAHAHA: ser bra ut! mer inspiration hittar du på

http://vanessafrykman.blogg.se/
http://lacatus.blogg.se/
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.135597


http://www.linajohansson.blogspot.com/


15 Augusti, 21:37



6 : Lawley om Inpulsköp 2: underbar? hur vågar du skriva något sånt när du förstört några människor liv med din mytomani?
undrar bara...........


31 Augusti, 13:42

7 : Lawley om Mytomani: att du kan med och leka så duktig och redig?

Mytomani:

Det är ett starkt ord.
Det är en sjukdom som gör att man har svårt att hålla sig till sanningen och där med ljuger konstant hela tiden.
Ja till och med om små saker som är helt obetydliga.
Oftast vill personer som lider av mytomani hävda sig själva genom att försöka vara lite bättre än alla andra.
Där med kommer lögnerna. - precis som du funkar! hört runt lite med folk i dina sk kretsar, förr i alla fall! när man pratat med dom! penrilla? jag stackarn är inte frisk! synd om henne säger dom!
varför jag hört med dom här människorna är pga att jag hört att du pratar om saker som inte stämmer. och nu är det bekräftat......
det som säger hör nog till sanningen.

Önskar att du blir frisk. fel av mig och klaga kanske för det märks att du vill bli en bättre människa.
Men sluta dra lögner som inte är sanna!!!

/ Lawley E.

06 September, 17:54



8 : Lars om MM Sports:
Ja du är nog inte så svår och få i säng haha

10 September, 10:59

9 : Linnea om Back to work!..:

vilken sportlife tränar du på? vilka tider?=)

10 September, 11:01

10 : Malin om Back to work!..:
jises vad manlig du såg ut i ansiktet!

12 September, 12:27

11 : Linn om Tjo!:
ser lika sliten ut i alla fall.
19 September, 23:50


12 : Anonym om Hopp och iväg:

hej gumman! hörde att du skulle till Sm i västerås?
helga helgen och med vem? tänkte att jag kanske kunnat följa med? puss
19 September, 23:58



13 : Cristina om Gårdagen:
när åker ni upp till västerås?
puss
25 September, 19:28


14 : Daniella om Petter Adam Niklas Ivan Kalle! = PANIK:

som om du kommer deffa ner dig så mycket så d syns?
skulle inte tro det haha
450 är way för myecket!
kommer inte se riktigt klokt ut. tänk dig för.
10 Oktober, 22:50


15 : Gabi om Trött igen..:

men du har ju psykiska problem, dom försvinner inte, dom är kvar resten av livet.

17 Oktober, 20:51

Mitt svar : Pernilla om Trött igen..:
GABI:
HAHAHA! På kvællskvisten såhær så tycker ja facktiskt ditt inlægg var lite roligt.=) haha
Jaja sådant sæger ju mer om en annan æn mig dess værre.. =/
Inget illa menat men psykologiskt sætt så gør de de.
Som man kænner sig sjælv kænner man andra som man brukar sæga.
Så upstår æven svartsjuka.
De e oftast den som e svartsjuk på sin partner som e den STORA boven.
kram kram kram..=)
17 Oktober, 22:01


16 : Gabi om Trött igen..:
försök du dölja det som egentligen är du =) inget illa menat, men vi är en del som känner till dina problem, och mer och mer får man bekräftat=)
För guds skull, ta hand om dig och göm alla vassa saker du har i närheten! och var ärlig mot din vänner istället

mvh gabi=)

17 Oktober, 23:23

17 : Daniel om JAG DÖR!!! HAHAHA!!!:
ehh? du är ju lika beroende utav uppmärksamhet då som nu. dubbelmoral anser jag.....

19 Oktober, 18:21

18 : Sara om Dum.?..:
Min åsikt-Du försöker desperat efterlikna Fitness Bunnys blogg som nu råkar vara ditt ex sambo??stämmer det? en liten fågel viskade det ..... hahahahgha
Skärpning,bättre kandu!?

24 Oktober, 21:00

19 : Karlstad om BREAST:
BEFORE AND AFTER! =):

Vilka och vad har dom lurat i dig egentligen?? Ryssfemmor, Deca kanske?

27 November, 23:50

Mitt Svar : Karlstad - Ryssfemmor it is! ;) de e därför ja e så grov i rösten och min långa klitoris har ja längs med benet innanför byxorna..;)
Anar lite skägg också faktiskt.. hihi

Här e de bara god kost och träning som gäller.
=)


20 : Anonym :
Anonym sa...

HERREGUD! Om du inte redan gjordet det, Sööööök hjälp!!

BORDERLINE:
De diagnostiska kriterierna för borderline-personlighetsstörning enligt DSM-IV lyder som följer:

*gör stora ansträngningar för att undvika verkliga eller fantiserade separationer
*uppvisar ett mönster av instabila och intensiva mellanmänskliga relationer som kännetecknas av extrem idealisering omväxlande med extrem nedvärdering
*uppvisar påtaglig osäkerhet och instabilitet i självbild och identitetskänsla
*visar impulsivitet i minst två olika avseenden som kan leda till allvarliga konsekvenser för personen själv (till exempel slösaktighet, sexuell äventyrlighet, alkohol-, medicin- eller drogmissbruk, vårdslöshet i trafik, hetsätning, kaotisk livsstil).
*vissa kan uppvisa suicidala gester, suicidhot och ibland upprepat suicidalt beteende, eller självstympande handlingar
är affektivt instabil, vilket beror på en påtaglig benägenhet att reagera med förändring av sinnesstämningen (till exempel intensiv episodisk nedstämdhet, irritabilitet eller ångest som vanligtvis varar i några timmar och endast sällan längre än några få dagar)
känner en kronisk tomhetskänsla
uppvisar inadekvat, intensiv vrede eller har svårt att kontrollera aggressiva impulser (till exempel ofta återkommande temperamentsutbrott, konstant ilska, upprepade slagsmål)
har övergående, stressrelaterade paranoida tankegångar eller dissociativa symptom.

Någon du kanske känner igen???

den 9 december 2008 12:24

21 :Jag i din umgängeskrets Om Tid Visar Sent :
ja de beror ju på att han blev utkastad hemmifrån.....haha`!
Men de e väl bra att någon tar hand om skadat gods som ingen vill ha.
Sen är du ju bara mera skadad så det passar ju perfekt. ;)
den 9 december 2008 12:24

******************************************************************************************
Kan du gissa vem detta e?

******************************************************************************************

Sitter det bara folk på ena sidan av båten så lutar den ditåt....... Försöker nu att ballansera upp den lite....... Så jag tänkte hjälpa dig på traven genom att sätta mig på andra sidan. ....Dock glömde jag ej min flytväst.... ; )




8 kommentarer:

  1. Tjena frk. Pramberg!

    Har ingen åsikt om din stalkers psykiska hälsa eller brist därpå men det här e ju nästan löjligt o på gränsen till obehagligt. Att va så upptagen med att störa sig på och va elak mot en f d vän eller va han eller hon är kan på inget sätt anses som friskt eller normalt, dessutom känns personen i frågas besatthet runt din blogg och ditt liv på gränsen till farlig så ta det varsamt. Man vet aldrig va folk är kapabla till i trängda situationer.

    Kör ditt race! Uttryck din åsikt! Säg vad du vill! Du har nåt att säga som e lika bra som alla andra! Ge dig aldrig! Ta inte ett Nej! Ta ny sats och försök igen!

    Take care lady Älmhult;-)

    Kläm d.

    SvaraRadera
  2. Gud vilken fin bild! Skit i den där avundsjuka korven som skriver sådant! Usch!!

    SvaraRadera
  3. Men suck...att folk orkar ödsla energi på sådana där bittra saker när det finns så mycket bra där ute att lägga fokus på istället. Okej att man kan förstå (inte samma som acceptera) ett omoget beteende hos en människa som inte riktigt har åldern inne men jag förmodar att den här personen är hyfsat gammal? rätt/fel?

    Hade oxå en galen stalker efter mig på min blogg förut men till slut fick det ett slut. Hoppas ditt oxå får det så du får lite ro.

    Stå på dig!!

    SvaraRadera
  4. mmm, men den e inge fin, sminket gör att jag ser drogad ut ;)

    SvaraRadera
  5. Nja.. jag föredrar "toppat med ketchup"
    HAHAHAHHA :P

    SvaraRadera
  6. Hej Pernilla
    Snygg blogg du fått, trist att läsa vad du får för hemska komentarer här men tycker det är bra att du visar att du inte tål vad som helst, Hoppas du och Jonas har det bra, träna på nu bra och se till att ha en toppen jul nu med massa skoj så kanske vi ses i julvimmlet Take care

    SvaraRadera
  7. Hej hej! Det är bra att du står på dig. Ville bara säga att du verkligen lyser upp i vintermörkret med ditt lila linne =)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Tragiskt att folk orkar lägga ner energi på detta.. Hoppas du står på dig, tycker du är en väldigt söt tjej! Men jag har en liten fråga som jag hoppas du kan hjälpa mig med; jag har fått lite anonyma kommentarer, men hur får man fram vilket IPnummer dom skriver ifrån, det verkar inte som om det funkar på blogspot?!

    MVH Natalie

    SvaraRadera