lördag 27 december 2008

Jag som Tomte! =D

Jag är lat.
Haft sjukt mycket att göra.
Dock nu så börja stressen att lägga sig. Phuu! =)

Julafton var toktrevlig!
Jag var dessutom tomte!=D
Det var en salig blandning av människor.
Kroppsbyggaren, musikern, fransmannen, dockusåpakändisen modellen och mer trillade det in.
Även Johans bror David kom.
Riktigt kul att ha han här!
Han bor annars i Örebro så han träffar ju ej Johan allt för ofta.

Bilder från julen kommer.
Dock har ja ej dom idag utan får dem tidigast imorgon.

Ikväll blev de middag och bio.
Bjöd hem Tobbe (som ni även kan se på bilderna)och hans fina tjej på lite gott.
Där efter blev de ju bio. Ja en bio som var påtok för lång och hette Body of Lies. =)
Har nog aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv!=D

Nu är ja i alla fall toktrött och ska sova. Ny dag nya tag! =0)

3 kommentarer:

  1. Kul att du tittade in på min blogg =)

    SvaraRadera
  2. Åh har katten vart tomte?! :P
    Va skoj!! haha

    Pernilla idag åker jag hem!!! =D=D=D

    Du, min statistik/besökare mätare funkar inte?! :S Funkar din?

    PUSS

    SvaraRadera
  3. Är det sant?! =(
    Gud va tråkigt..

    Krya på dig gumman!
    Se till o bli frisk snarT!!! hahaha
    PUSS

    SvaraRadera