måndag 15 december 2008

JAG SOM MISS TJOCKIEN!

Hallå!

Kan ju börja med filmen som sågs igår.

Den är ju väldigt grabbig.
Men är även för oss tjejer som gillar killar som kan slåss.
De har även klarat av att slänga in en dos av sex och kärlek.
Bra där!
En film för alla över 10 år! =D
Så min poäng tilldelade till denna filmän är just 3 av 5.


Annars var gårdagen bra.
Kände mig dock som nyss fyllda 10 och tänkte förbjuda mig själv att se filmen.
Ser ja mig i spegeln så ser ja ju ut som en förvuxen tio åring.
Men mitt agerande och handlande igår var en 10 år STOR flicka på 100 kg om vågen skulle visat rätt.


Sjukt klumpig va ja!
Jag hade nog vunnit nobelpriset i att vara klumpig om ja nu hade sökt! =D
Kände mig sjukt ivägen och tanken på att öppna saker innan man gick in i dom fanns inte.
Ja så försöka hälla i något i en burk utan att öppna locket gick ju ej så bra.. =S

Ja så allt som kunde gå fel gick fel!

Senare på kvällen så skrattar ja högt.
Trosorna! Haha
Jag har till och med haft dem på mig ut och in till råga på allt!

Men men nu är de en ny dag med nya tag! =)
Maten ska forslas in i kroppen och sminket ska på!



Have a nice day! ;D

4 kommentarer:

  1. Du? Tjock? Hmprff...

    SvaraRadera
  2. Gustaf - Nejnejnej Inte tjock ja inte! =)
    Här går vi efter känsla och utföranden. =D

    SvaraRadera
  3. HAHAHHAHAHHA trosorna ut och iN!!!!!!!! HAHAHAHHAHA Du e för go katten! :P

    Ja eller hur ungen vid vattenkranen är ju fööör skön!
    likaså ungen med lådan i köket hihi

    SvaraRadera
  4. ååh jaa.. jag tränar gärna rygg imån! :P

    SvaraRadera