lördag 20 december 2008

Herr migrän knackar på mitt fönster.

Kroppen skriker efter kaffe!
Och jag som lova mig själv som liten att aldrig bli kaffe kärring.
Lo late ;)

Efter jag öppnat mina stora blå gick jag ut i köket, och gissa om jag blev glad.
En viss person här hemma hade redan fixat och donat så allt var redan klart.

Ska ta och försöka fixa och trixa in bilder från gårdagens axelpass.
Men blåtanden på min lilla dator vill ej fungera och sladderian är borta..=(

Men men fixitrixi =)

Idag ska ja prova ett nytt whey protein från ON.
De ska nämligen ha tillsatt en ensym i proteinet som gör att även någon som är laktos intolerant ska kunna dricka de.
Får se om jag fixar de. Om inte annars så får ja gå och se lite halvgravid ut idag..=D

Visst ja kan köpa egg protein men det finns ju billigare alternativ så då kan ja ju prova dem först..=)
Om de e någon annan som har bra tips på protein som ej innehåller laktos så skrik till..=) ps.. de ska ju helst va gott också. ;D

Nu ska Pernilla hoppa in i ducherian!
Suss och klem

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket gumman! Jag hade jätteskoj!!

    Hur har u det i götet då?
    Kaffesugen? hihi.. jg drack Cappuccino med riktig choklad iblandat:P

    PUSS

    SvaraRadera
  2. ON är finfina grejjer :) Vet inte om dom fortfarande har "Aminogen" i sitt Whey protein, men det funkade fint för mig iaf. :)
    Hoppas allt e bra med dig tjejen! P&K

    SvaraRadera