måndag 29 december 2008

Fast i funderingar

Sitter och dricker på mitt kaffe samtidigt som ja glider runt och läser lite bloggar.
Kommer även på mig själv att de var faktiskt väldigt länge sedan ja satt och mös med kaffet till en riktig dagstidning.

Kan de va så att folk börjar att bry sig mindre om vad som händer runt om i världen.
Ja för att istället engagera sig åt vad en annan människa skriver om och gör.

För visst är de så att det är lite charmigt att dela kaffet med en morgontidning.
En ny start på dagen och en ny översikt över världen, eller enbart Sverige om man nu väljer det.

Humm I alla fall.. God morgon på er!
Hoppas ni får en underbar dag. ;)

2 kommentarer:

  1. ja man kan ju börja undra =) jag tror att jag har slutat läsa tidningen....

    SvaraRadera
  2. Typiskt.. jag är sämre idag :( Tjock i hals men framförallt tjock i näsan :(
    Men jag ska göra ALLT för att bli frisk så snart som möjligt!

    PUSS

    SvaraRadera