söndag 28 december 2008

Eller

Eller så kan vi ju helt enkelt träna magen
istället för att göra som inlägget här under!? =D
Men du gör ge som passar dig själv bäst! ;)



Ja så nu sitter man här och försöker peppa upp sig till de friska dagarna.
Migrän är och hälsar på igen och näsan är igenkorkad.
Ja och då e de ej för att ja stoppat upp något olämpligt där utan för att ja helt enkelt åkt på en enorm förkylning.

Nu ska ja slänga i mig lite mat i magen. =)
Sedan blir de nog lite städ och styra upp lite tvätt.

*poff*

4 kommentarer:

  1. YEAH vilken mage! :P

    Åh krya på dig gumman.. hoppas inte migräntanten hälsar på dig förlänge.. :(

    Jag e också svinsnuvig :( igen.. o halsen känns lite.. jäkla skit haha

    SvaraRadera
  2. hihi nu har jag fixat så man kan följa min blogg med Bloglovin.. Mycket bättre =)
    Så följ gärna min blogg där=)
    Jag följer självklart din där ;)
    Har jag gjort hela tiden hihi
    PUSS PUSS

    SvaraRadera
  3. Tja!
    Har du lust att byta blogglänk med mig? :)

    *kram*

    /Julia Dilamono

    SvaraRadera
  4. Sandra - Jo den e fin..=) men dock inte min.. hähä
    Ja blir nog frisk ska du se.
    Nu ska ja gå och överdosera nässprey

    Julia - Givet vis kan vi de! =)

    *kram*

    SvaraRadera