torsdag 18 december 2008

Ben

Sådär!

De blev ett tungt ben pass med Johan igår!
Älskar att träna med honom då han kör så jävligt med mig.
Inget fusk här inte!
Ja vilket är lätt hänt om man tränar själv.
Dock kan ja ge mig lite credd i alla fall för sååå mycket fuskar ja inte annars.


Idag känns det.
Ja i benen.
Vågar inte ens tänka tanken på hur de kommer va imorgon.
Andra dagen efter är alltid värst!
Ja i alla fall på mig. =D

Idag blev de rygg och baksida axlar.
Även idag gick de bra.
Hade de ej varit för Johan, så hade ja lätt fuskat mig igenom passet då motivationen ej va på topp.
Älskar dig! Du får jobbiga dagar att bli fjäderlätta! hihi ;)

Hände dock en liten tråkig grej idag..
En god vän till oss körde ett tungt benpass.
Vet ej vad som hände men vikterna föll över hans ena finger och klippte det.
Ajajaj vad sådant gör ont att se på!
Dock så kom ambulans och en snäll doktor på sjukan sydde på fingret igen! =D

Nu är de dags att stänga ner datorn för att va lite kärleksfull mot min man som sitter i soffan rakt över.



Puss och kram!
Vi ses på stan! =D

ps tack för alla goa kommentarer! Ds

3 kommentarer:

  1. oj oj oj va duktig du är Pernilla.. Gissa avd jag inte kunde hålla mig lite ifrån idag..? hihi
    Jag solade ju idag igen.. och efteråt..så sprang jag in på gymet och körde lite biceps och triceps :P hihi
    busig jag är va..
    Men nu på kvällen har jag mer ont i halsen :(

    Aj aj aj aj.. Gud va läskigt.. såg du det?.. fy jag skulle fått panik :S stackaren*

    Puss och godnatt älskade vän!
    Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Sandra. =) vad har vi lärt oss av detta!? ;)
    Nu får du ju ej träna alls förrän din halsont är helt borta.

    Klart ja kika! =) Måste ju se hur de ser ut. Sådant kan va lite intressant. =)

    hoppas du får de kanon i Skara! =) Kramkalas

    SvaraRadera
  3. Åh TACK Gumman!!
    Jag får säkert svinkuL!! men Emil o dom skulle åka 11 från malmö o vara här 14.. nu åker dom kl 14 :S
    vi komemr vara i skara kl 6 elelr halv 7.. :S Festen börjar kl 6.. och jag ska hinna göra iordning mig :S
    Hmm..typiskt killar hahahaha 3 timmar försenade!

    Komemr sakna dig.. hade vart kul o ha dig med!
    PUSS PUSS!!

    SvaraRadera